tisdag 28 februari 2012

Friluftsdag


Ja idag var det då onsdag, en spännande och intensiv friluftsdag som spenderades på ip. Åkt massa skridskor idag, dömt bandy! Det är ju något som jag kan och är bra på så varför inte!

Nu har jag spenderat drygt en och enhalv timme på biblioteket eftersom att det finns internet här. Har suttit och pluggat lite och bara surfat runt. Nu ska jag dra och handla lite på coop. Matbröd! Sen drar jag hem och lagar köttbullar och makaroner!

Imorn är de onsdag, det innebär skola (som imorn innehåller matteprov) Sceniska som vanligt och efter det en spelning för lärarförbundet på pärlan. Känner mig inte nervlös för det blir jag allt mer sällan, men känner mig lite smått osäker bara på helheten. Men det brukat alltid lösa sig fint!

Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar