måndag 5 mars 2012

Det är måndag i en by jag lämnat

Det är ganska skönt att vara hemma på hemmaplan och ta de lugnt. Spenderar nästan all min tid vid datorn dock. Känner att jag inte riktigt trivs i mitt rum nu. Det har varit stökigt och allmänt kaos sen jag flytta där uppe. Har massa saker som ska flyttas till Ljusdal och massa saker som ska läggas tbx i hyllor t.ex, som nu ligger på golvet och såvidare. Men får ta en tur hem och städa, dammsuga och plocka. Ska hämta lite kläder och saker. Har annars börjat få ordning i lägenheten!

Nu ska jag strax dra vidare! Mot Ljusdal och jobba. Sista bandymatchen för iår ska dömas! Känns lite små sorgligt faktiskt att avsluta ett arbete. Men snart är de oktober och ny säsong! LBK i ELITEN så de känns helt okej, vilken moderklubb!

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar