onsdag 14 mars 2012

Njuter av tystnaden i lägenheten

Att ligga ensam i en mörk lägenhet och stirra upp i taket har sin charm samtidigt som de känns knepigt! En spännande känsla som gärna hänger kvar!

Idag valde jag att stanna hemma. Vet inte riktigt varför kände bara för de + att min allergi är här, mådde piss igår kväll så var lika bra att stanna hemma!

Har idag uträttat ärenden (handlat mat) så lillbas på Coop, stackars henne såg inte lätt ut att handla med folk stirrandes på en. Ständigt bevakad..

Imorn skola, blir även ett längre besök på VG! Saknar den tiden, livet kändes så mycket enklare då! Alla dessa beslut som måste fattas idag, de slapp man tänka på då!

Gillar ni mina luftiga mellanrum?

Här kommer ett till!

Jag är så ressugen, vill bara bort! Längtar till i sommar, blir Borlänge, Göteborg, Stockholm, Näsåker och säkert något mer! Känns verkligen super skönt!
Ska jobba där mellan, som de ser ut nu så blir de på Fortum! Kanske hittar nå annat lite närmare med. Det är en bit till Laforsen fram och tbx dagligen!

Örat gör ont och om ni läst hela inlägget hit så tycker jag ni varit grymt duktiga!

Irland, Gud sugen på de! Lyssnat sönder en av mina irländskaskivor sjukh bra!

Så skönt för en pollenallergiker att våren är här. En längtan samtidigt som ett hat! Vår så skönt!

Puss palla skriva mer klockan ett på natten...

Jonas Söderlund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar