måndag 19 mars 2012

Tro hopp och kärlek

Det här inlägget är till en väldigt speciell tjej som jag verkligen älskar och beundrar! Hon kastades in i mitt liv av en ren slump jag tog kontakten med henne och sen den dagen har vi varit tajta. Men som det brukar vara är de ju upp och ner i relationer. Vi har bråkat, varit ledsna på varandra. Jag har svikit henne jag har lurat mig själv och varit en idiot! Trotts detta finns hon alltid kvar där, stöttar mig hjälper mig och älskar mig! Hon är verkligen en ängel, ett mirakel en stjärna. Mina känslor är verkligen obeskrivliga man skulle kunna säga som en viss prins: dom är lite all over The plays! Precis så känns de!

Jag skulle kunna skriva tusen och åter tusen ord om dig, alla sms telefonsamtalen vi haft. När vi träffats och ja när vi försökt träffas! Gud finns så mycket jag inte berättat för dig saker som jag inte vågat tala om! Du skulle bara veta!

Olyckligt kär har jag varit och det gör fortfarande ont vid tanken, vi möttes aldrig vid mitten vi gick mer om varandra! Hoppas verkligen att du kan finna kärleken i mig eller någon annan underbar person men för mig kommer du alltid ha en stor plats i mitt lilla hjärta,

precis där du hör hemma

I Will allways love you!

Jonas Söderlund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar